Vanhan sähköjärjestelmän riskit
- Vuosittain tapahtuu n. 2 000 sähköpaloa jotka johtuvat pääosin vanhoista sähkölaitteistoista.
- Maadoittamattomat pistorasiat erittäin riskialttiita.
- Vanhat kaapeloinnit voivat aiheuttaa tulipalon tai henkilövahinkoja.
- Vanhojen sähköjärjestelmien toimintatehot usein puutteellisia, voivat aiheuttaa ylikuumenemisen ja sitä kautta sähköpalon.
- Palovaroittimet ovat usein puutteellisia ja toiminta pelkän pariston varassa.
Miksi teettää sähkösaneeraus kotiin?
- Vikavirtasuojaus estää sähköpalot ja henkilövahingot.
- Maadoitetut pistorasiat parantavat huomattavasti henkilöturvallisuutta.
- Uudet sähkökalusteet ovat huomattavasti mukavampia käyttää.
- Pistorasioiden ja katkaisijoiden lisäysmahdollisuus.
- Sähköpääkeskus mahtuu pienempään tilaan.
- Ylimääräiset kaapelit poistetaan.
- Uudet sähkökalusteet kuluttavat vähemmän energiaa.
- Sähkösaneeraus nostaa talon arvoa.
Haluatko kuulla lisää kodin sähkösaneerauksesta?
Soita meille 050 471 1160 tai varaa maksuton arviokäynti täyttämällä alla olevan painikkeen takaa löytyvän lomake – käynti on maksuton eikä se sido sinua mihinkään!
Näin me toimimme
2. Ilmainen arviokäynti
Arviokäynnillä teemme täydellisen kartoituksen sähköremontin tai/ja aurinkosähköjärjestelmän tarpeesta. Teemme tarkat suunnitelmat sekä valitsemme sopivat tuotteet asiakkaan toiveiden pohjalta. Kartoitamme nykyisten järjestelmien kunnon ja uusimistarpeen yhdessä asiakkaan kanssa. Arviokäynti on maksuton.
3. Tavaroiden toimitus
Tarkistamme tilatut tuotteet ennen toimitusta ja varmistamme, että tuotteet ovat sopimuksen mukaisia. Toimitamme tuotteet suoraan asiakkaan tontille. Toimitusaika on noin kaksi kuukautta tilaussopimuksen allekirjoittamisesta.
4. #laatuasennus
Talos-laatuasennus takaa laadukkaan työnjäljen alusta loppuun. Asentajamme ovat työnsä osaavia, kotimaisia ammattilaisia. Tarkistamme tuotteet sekä varmistamme niiden laadun ennen asennuksen aloittamista.
5. Vastaanottotarkastus ja hyväksyminen
Jokainen asentamamme kohde luovutetaan laatuketjun mukaisesti. Tarkistamme lopputuloksen yhdessä asiakkaan kanssa, minkä jälkeen laadimme asennuksen vastaanottopöytäkirjan. Asiakkaan hyväksynnän ja vastaanottopöytäkirjan allekirjoittamisen jälkeen teemme laatuasennuksen loppusiivouksen, purkujätteiden poiskuljetuksen sekä nykyaikaisen jätteenkierrätyksen.
6. Kotitalousvähennystodistus
Toimitamme asiakkaillemme tehdystä työstä kotitalousvähennystodistuksen, jonka avulla verovähennyksen hakeminen on helppoa.
Asiakaspalvelu
Talos Oy
Kirrinpolku 4, 40270 Palokka
Y-tunnus: 2912020-9
2019 © Talos Oy • Internetsivut JOINAS